Café Edenborg

Edenblogg: caféts egen blogg för personal och stammisar.

fredag, maj 12, 2006

Premiär för Café Edenborgs blogg

Jag hade verkligen bestämt mig för att aldrig starta en blogg. Och här är jag nu.

Under caféts tvåochetthalvtåriga existens har såna egendomliga jävla människor samlats och passerat förbi. Ofta har vi sagt att är det nånstans dom borde göra en dokusåpa så är det här. Well, nu gör vi en blogg om det istället. Här kommer både personal och stammisar kunna lägga upp saker. Det sker så mycket som kan bli storysar på det här snygga golvet (jag och Danne la det!)

Så välkommen till Edenblogg!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag röstar för att människan som först frågade "Har Carl-Michael och Danne lagt det här golvet själva?" och sedan, när svaret var jakande, med rynkad näsa sa "Jag ser det ..." med hänsyftning till den icke-euklidiska geometrin i klinkervinklarna portas!!

måndag, 15 maj, 2006  
Anonymous Anonym said...

Jag tyckte bloggen såg så ful ut i rosa så jag bytte stil till något mer respektabelt.

måndag, 15 maj, 2006  
Anonymous Anonym said...

det är alltid bättre när bra människor startar bloggar än när mindre bra gör det.

torsdag, 25 maj, 2006  
Anonymous Anonym said...

maste kolla:)

fredag, 19 mars, 2010  

Skicka en kommentar

<< Home